Preguntes Freqüents
1. Què és i com funciona Escapade?
Escapade és una "llotja" o "mercat" d'allotjaments. És un web que et permet posar-te en contacte directe amb els allojtaments que hi apareixen publicats per a sol.licitar informació o reserves.
No som una agència minorista o majorista de viatges, nosaltres no et gestionem la reserva ni et cobrem res. Dins el nostre web són els allotjaments els que gestionen directament les reserves i les sol.licituts d'informació que tu els fas. En el moment que sol.licites una reserva a través del web, aquest envia un missatge d'avís a l'allotjament, que sap que ha d'entrar a Escapade per respondre a la teva demanda o pregunta. I a l'inrevés, quan l'allotjament et respon, tu reps un e-mail d'avís de Escapade per a que entris a veure la resposta que t'ha donat.
2. Puc sol.licitar una reserva per e-mail o telèfon?
NO. L'única manera i la més ràpida per a que la teva demanda li pugui arribar a l'allotja-ment, és fer-la a través dels formularis de reserva del web d'Escapade.
3. Puc demanar el telèfon, e-mail o les dades de contacte de l'allotjament?
Aquestes dades t'apareixeran automàticament en el moment en el qual l'allotjament et confirmi la reserva. A tu, com a visitant del web mai et cobrem res si fas servir el sistema de reserves, però nosaltres ens guanyem la vida amb les reserves que cada allotjament fa dins del web. Si et donessim el número de telèfon o l'email de l'allotjament, les reserves no es farien dins del web i hauriem de tancar Escapade. Per això et demanem sisplau que no demanis les dades de contacte a l'allotjament si encara no tens la reserva confirma-da.Si demanes aquestes dades de contacte abans que t'hagin confirmat la reserva, el.liminarem el teu compte d'usuari i les sol.licituts de reserva que tinguis fins al moment sense previ avís.
4. El preu que apareix calculat, és per persona, per allotjament o per estada?
El preu que t'apareix calculat sempre és el preu total de la reserva. Excepcionalment, no és habitual que passi, pots trobar-te que alguna vegada algun allotjament et demani un suplement addicional a afegir al preu que apareix a pantalla i que hauràs de pagar direc-tament a l'arribada. En aquests casos l'allotjament avisa d'aquests suplements dins la in-formació detallada del mateix que tens al web.
5. Són inclosos els impostos i les tases al preu de la reserva?
SI. En cas contrari l'allotjament ja t'ho especifica clarament al seu descriptiu a la web.
6. Tinc dubtes sobre l'allotjament i necessito possar-me en contacte amb ells, com puc fer-ho?
Per a poder enviar un missatge a l'allotjament i fer-li qualsevol tipus de pregunta abans has d'haver-te enregistrat com a usuari d'Escapade. Després hauràs d'entrar dins el "Meu Escapade" (les teves reserves) des d'on podràs fer les preguntes i el seguiment de la re-seva.
7. Puc fer una reserva al moment?
En tots els allotjaments que apareixen dins el web d'Escapade pots demanar la reserva a través del web.
En alguns allotjaments podràs tenir la reserva confirmada al moment i a d'altres hauràs d'esperar-te a la seva resposta. Tot depén de com l'allotjament gestioni el seu calendari de disponibilitat per a les dates sel.leccionades. També influeix el tipus de pagament que acepti l'allotjament; si has de fer un pagament mitjantçant transferencia bancària lògica-ment no podràs tenir la reserva confirmada fins que l'allotjament no verifiqui que els diners l'han arribat al seu compte.
8. Qui garanteix la meva reserva?
Les reserves sempre són garantides per directament pels allotjaments amb qui fas la re-serva. Si la fas a un hotel, te la garantitza l'hotel o la cadena hotelera a la qual pertany l'hotel, si la fas a un apartament o casa, és l'empresa que explota o gestiona comercial-ment aquest allotjament. Si és una casa rural serà el propietari qui et garantirà la reserva.
9. Què són les condicions de reserva i anul.lació?
Les primeres són les condicions necessaries que has de cumplir per a que un allotjament determinat et confirmi la reserva. Les condicions d'anul.lació són les penalitzacions que l'allotjament t'aplicarà si vols anul.lar una reserva que ja t'ha confirmat previament.
10. Haig de pagar una quantitat a compte per a confirmar una reserva?
Depén de les condicions de reserva que té cada allotjament. A més les condicions poden variar segons les dates de l'any. Si no has de pagar res a compte, pensa que com a mí-nim et sol.licitaran les dades de la teva tarja de crèdit per a garantir la reserva. En aquest cas l'allotjament et carregaria uns diners si no et presentessis el dia de l'arribada.
11. A qui li pago la reserva?
Sempre que has de fer un pagament ho fas directament a l'allotjament. En el cas d'una transferencia o ingrés a compte t'apareixeran les dades del compte bancari de l'allotjament. Si es mitjançant tarja de crèdit, introduïras les dades de la tarja d'una manera segura dins Escapade, però serà l'allotjament qui et carregui la quantitat especificada a la teva tarja. Escapade mai et cobra res.
12. Què significa donar la tarja de crèdit "en garantia"?
Hi han establiments que no demanen cap paga i senyal per anticipat per a poder-te con-firmar la reserva. Aquest establiments l'únic que demanen són les dades de la teva tarja de crèdit per a poder "garantitzar" la teva reserva. Vol dir que en el cas que no et presentis el dia de l'arribada et carregaran un import com a penalització. Normalment sol ésser el valor de la primera nit.
13. Com puc saber l'estat actual de la meva reserva?
Pots fer un seguiment de la teva reserva dins de la secció del web anomenada "Meu Escapade" (Les teves reserves) amb les teves claus d'usuari. L'entrada a aquesta secció la trobes a la plana principal d'Escapade.
14. Vull reservar un apartament per a 5 persones i només soms 3, el preu em variarà?
NO. Els lloguers turístics sempre tenen una capacitat màxima determinada i el preu sol ser sempre el mateix, no important el número de persones que l'ocupin durant l'estada.
15. Quan m'apareixen les dades de contacte, telèfon, adreça, de l'allotjament per a la recollida de claus?
Les dades de contacte de l'allotjament t'apareixen automàticament en el moment en el qual aquest et confirma la reserva. En el cas de ser una lloguer sol sortir l'adreça de l'oficina d'atenció al client de l'empresa o agència de lloguers.